12-09-2011, 22:15
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,869
|
|
250 pk moet makkelijk kunnen.
type 1tjes bouwen ze ook van 1.1 naar 20vt met 250+ pk's en dan hangt deze motor ook nog in de carroserie.
bij een golf2 staat de motor ook nog op een sub-frame en die zijn weer (nagenoeg)gelijk aan die van de golf3 waar ook een vr6 (groot gewicht) op staat met standaard bijna 200pk
De carroserie zal het wel houden, ik zou zelf eerder kijken naar de aandrijving zoals de assen/wiellagers/remmen en de bevestiging van de homokineten in het wiellager.
Bij diverse VAG modellen met MAAR een 100pk (tdi) zitten de kineten door het lager met een imbus rekbout al met 180NM+90graden vast terwijl bij een golf2 er een moer op zit die goed vast moet en geborgd moet worden.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|