Quote:
Originally Posted by caddy ron
Maar volgens mij wordt ik langzaam te oud voor deze soort meetings, echt hoog niveau was er nauwelijks of ik heb iets gemist. Smaken verschillen ook, ik heb niet zo veel met van die wietrokende 20 jarigen die eens lekker opvallen willen door eens goed dat gas in te drukken en bijna een fietser omver rijden
|
Ik weet niet of je de hele dag bent geweest maar er stond toch echt wel voldoende dik spul tussen, en anders heb je idd wat gemist. Een aantal mensen zijn gewoon vroeg vertrokken ivm het slechte weer. En te oud, ach kwestie van met je tijd meegaan.
We hebben allemaal wel eens een zware voet, soms op de verkeerde momenten maar niemand is roomser als de paus he
Quote:
Originally Posted by caddy ron
In de jaren, toen de andere vw-club nog groot was hebben we een paar zeer, mooie meetings gehad op het terrein, bomvol was het toen. Moet ik wel zeggen dat het weer ook altijd heeft meegezeten.
Ik hoop dat de Parkstad mannen dit ook nog voormekaar krijgen. In ieder geval de mogelijkheden hebben ze, nu nog wat meer auto's.
Groetjes Ron
|
Tja, als men vorig jaar 400 VAG wagens en 1000 bezoekers uit Nederland, Duitsland, Belgiƫ en Frankrijk heeft mogen verwelkomen denk ik persoonlijk dat je het het aardig voor elkaar hebt.
Toen bij "die andere vw-club"
het weer ook bagger was en het pijpenstelen regende stonden er ook maar 50 auto's op het terrein. Was meteen hun laatste meet daar toch??
Zo zie je maar we zijn allemaal afhankelijk van het weer en het niveau van toen was echt niet spectaculair anders dan dat van nu. Ook toen had je mensen met een verschil in budget dus ook in die dagen was niet iedere auto even "dik" als de ander.
Het gaat volgend jaar vast goedkomen en het goede weer is al gereserveerd