09-09-2011, 06:39
|
Forum Newbee
|
|
|
|
brandstofpomp kapot
Hi,
Onlangs is mijn brandstofpomp stuk gegaan (anwb zei dat hij geen benzine krijgt). Ik heb Golf 3 '97 1.8 die op lpg g3 loopt dus ik kan wel rijden maar starten gaat niet (installatie starts schijnbaar op benzine). Ik heb de stekker doorgemeten en deze geeft wel stroom dus dit moet een pomp zijn (toch?). Ik hoor deze ook niet aan gaan als ik de sleutel omdraai dus bijna 100% pomp is kaopt.
Ok, nu komen de vragen:
1. Schijnbaar zijn er 2 types brandstofpompen voor deze motor. Ik wil ene op de sloop halen en ik weet niet of ik de goede krijg. Is het te controlleren zonder deze eerst er uit te halen?
2. Omdat ik een lpg er in heb zitten, heb ik in de kofferbak een tank liggen...en raad eens waar? op de opening waar de pomp in zit. Als ik de tank optil dan heb ik max 15-20cm ruimte om die pomp er uit te halen. Is dit genoeg? Zit Ã*e diep in de tank?
Wat ik ook dacht is miss de brandstof tank los maken en dan van onderen? Kan dat en wat ik moet los maken om die tank ff omlaag te krijgen?
Sorry dat ik zoveel vragen stel maar ik moet dez evrij snel aan de gang krijgen.
Alvast bedankt voor jullie tips.
|