onderhoud bij de mercedes dealer
tja , hadden ze daar ook eens een echte auto
gaaf verhaal !! leuk om dat allemaal te weten, ik wil naar PON gaan om daar proberen meer te weten te komen over mijn gele rocco. Iik ben zelf bewust op zoek naar originele Nederlander geweest, daarom eerst een 78 er gekocht (die komt nog in mijn ijst- is nu van vriend van mij..
) en nu dan die gele uit 1974 en ik had gewoon vet mzzl dat mijn schuurvonds nog op mijn naam kon krijgen met het orginele kenteken en dat het dus een originele Nedelander is..
heb volgens mij zelfs de orriginele platen uit 74 erbij (flink versleten.
.) ga zaterdag met me gele rocco naar oldtimer festival bij Lexpoint in Hoofddorp,, is jaren 60 festival, maar je weet maar nooit wat daar komt opdagen.. misschien wel onbekende rocco`s, kan ik mooi info inwinnen en foto`s maken
Quote:
Originally Posted by Bonny
Mijn scirocco kwam uit Duitsland en heeft tot 1997 gereden samen met de eerste eigenaar. Een mevrouw van 1943 heeft hem destijds nieuw gekocht. Heeft ooit wel schade gehad volgens de rekeningen maar dit is allemaal netjes hersteld. Alle beurten zijn uitgevoerd door een Mercedes!!! dealer vanaf nieuw tot 1996. Hij heeft in 1990 schade gehad en er zijn doen een nieuw linker voor scherm en deur ingekomen. Gelijk zijn toen ook alle holle ruimtes in een soort van lijnolie of vet gezet. Dus weinig tot geen rotterij eraan. Wel iets natuurlijk maar goed hij is ook niet nieuw meer. Daarom dus een golf2 als daily in de winter van 84 met een tdi erin. Gr Niels
|