View Single Post
Old 08-09-2011, 21:44
Mad_Uwe's Avatar
Mad_Uwe Mad_Uwe is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
De 964 is idd Kobalt blauw Die van mij is nieuw geleverd door Porsche Centrum Leusden in 07-1993. Ik weet dat er nog een paar geleverd zijn in deze kleur, maar allemaal uit 92.
Ik vind de klassieke uitstraling helemaal super. De schakelaars voor de electrische spiegels enz zijn zoveel mogelijk weggewerkt om het uiterlijk klassiek te laten ogen waardoor deze auto's hun karakter hebben kunnen behouden met toch de voordelen van de luxe.
Deze heeft de volgende opties:
- elektrische ramen
- elektrische verstelbare en verwarmde cup-spiegels
- stuurbekrachtiging
- Airbag bestuurder + bijrijder
- ABS
- 4wd met inschakelbare sperr
- klimat control en airco
- ruitenwisser achter
- electrisch verstelbare stoelen
- cruise control,
- board computer

Was prijzig en kon er ook een 996 GT3 of Cayman S voor kopen, maar voor mij is het gevoel van een echte 911 na de 964 helemaal weg, en er zijn er meer die dit me mij zullen delen, maar dit soort auto's blijven iets persoonlijks.
Zo ben ik alvast voorbereid op de midlifecrisis

De EVO2 is meer bijzonder, maar ben blij dat ie weg is heb in 1,5 jaar maarliefst 1x getankt

Niets is persoonlijker dan een auto Alhoewel de 964 wel een stuk moderner is dan een 911 G-Type vond ik zelf het toch nog wel wat oud aan doen. Dat komt mede door wat er te koop staat met een tonnetje of twee op de klok. Ik geloof wel dat de jouwe een perfecte mix geeft van een klassieke 911 met de frisheid van een nieuwe. "Kost wat hest wat"

Een GT3 of Cayman S had ik wel verkozen boven een hele mooie 964 maar goed, ik rij dan ook in een gele Z3 M-Coupe Dus dat zegt niets En dat doet niets af aan dit exemplaar Kobalt blauw is een fantastische kleur vind ik. Jaren terug ben ik net een kobalt blauwe 944 S2 mis gelopen. In het echt absoluut een kleur om verliefd op te worden. Geniet er van en gebruik em waar ie voor gemaakt is!
Boxster S 987 48dkm
Ducati 916, 748SP, 999S
Suzuki GSXR750 ‘87, ‘91, ‘91
Reply With Quote