07-09-2011, 21:31
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Area51
Yep, Porsche logo staat binnenin, velgbreedte en et waarde staan links en rechts naast het ventiel.
|
Yep, en met heeeel veel geluk staat ergens tussen de spaken aan de voorzijde de text MAGNESIUM
Deze cup1 velgen zijn er ook in magnesium en zaten onder de 964 RS en de cup1 versie waar ze mee op het circuit reden. Ze zijn alleen niet normaal zo duur. Ik vond ze voor 1600 Euro per stuk en dat gaat mij echt wel wat te ver
Het zat mij nog niet mee met mijn 964, want op de terugweg na dat ik hem had opgehaald hoorde ik een soort van rammel en heb hem meteen thuis stil gezet. Maandag morgen even gebeld naar Porsche Centrum Leusden en ik kon meteen even langs komen. Op de weg er naar toe werd het mij al snel duidelijk dat dit geen loszittende hitteschild was. De 2massa-vliegwiel bleek stuk te zijn, wat geen goedkoop grapje is. Bak is er nu vanaf en morgen word ie weer dicht gebouwd. De totale kosten zat al boven de 3500 Euro waarvan alleen het vliegwiel al 1200 kost. Alle arbeid en het vliegwiel vernieuwen zij als garantie en ik betaal de nieuwe koppeling en treklager.
Erg blij dat ik hem toch bij de dealer heb gekocht
Morgen bouwe ze hem weer dicht, en het is voor mij een fijn idee dat nu ook de koppeling al vervangen is, want zit er toch aan te komen aangezien deze auto nu 82.000km gelopen heeft.
|