View Single Post
Old 04-09-2011, 21:00
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Mad_Uwe
Gefeliciteerd met de 964. De kleur lijkt wel wat op Kobalt blauw maar ik weet niet of dat ook op een 911 geleverd is. Wel op de 944 en 968 destijds. Ik heb ook wel een paar keer naar een 911 (G type en 964) gekeken maar helaas is een goeie een speld in een hooiberg of je betaald de hoofdprijs. Daarnaast is het wel spartaans en al redelijk klassiek en dat moet je aanspreken natuurlijk. De 964 is niet bepaald goedkoop in onderhoud idd. dus je moet selectief te werk gaan

Wel een beetje zonde van de EVO2 maar ik begrijp je redenering. Het kost veel geld maar als je er bijna geen gebruik van maakt dan kost het wel erg veel

De 964 is idd Kobalt blauw Die van mij is nieuw geleverd door Porsche Centrum Leusden in 07-1993. Ik weet dat er nog een paar geleverd zijn in deze kleur, maar allemaal uit 92.
Ik vind de klassieke uitstraling helemaal super. De schakelaars voor de electrische spiegels enz zijn zoveel mogelijk weggewerkt om het uiterlijk klassiek te laten ogen waardoor deze auto's hun karakter hebben kunnen behouden met toch de voordelen van de luxe.
Deze heeft de volgende opties:
- elektrische ramen
- elektrische verstelbare en verwarmde cup-spiegels
- stuurbekrachtiging
- Airbag bestuurder + bijrijder
- ABS
- 4wd met inschakelbare sperr
- klimat control en airco
- ruitenwisser achter
- electrisch verstelbare stoelen
- cruise control,
- board computer

Was prijzig en kon er ook een 996 GT3 of Cayman S voor kopen, maar voor mij is het gevoel van een echte 911 na de 964 helemaal weg, en er zijn er meer die dit me mij zullen delen, maar dit soort auto's blijven iets persoonlijks.
Zo ben ik alvast voorbereid op de midlifecrisis

De EVO2 is meer bijzonder, maar ben blij dat ie weg is heb in 1,5 jaar maarliefst 1x getankt
Reply With Quote