03-09-2011, 15:45
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Jul 2011
Posts: 25
|
|
Gti Kr Riem spring steeds van tijd
Allowa.
ik heb 7000 km geleden met driem vervangen, deze is gewoon goed tegen de klok in gespannen en met ut speciale gereedschap aangespannen.
motor stond netjes op tijd
nu in de laatste weken doet mijn Kr een beetje lelijk.
had al een vorige topic gestart met ut probleem van stotteren die oorzaak hek gevonden.
De riem schiet van tijd, een indicatie dat die lelijk gaat stotteren is als me Brandstofpomp gaan janken, normaal doet die ut niet(geluid dan)
en paar keer stotteren in elke versnelling. en ja hoor riem controleren op timing en die staat weer een tand verkeerd.
nu zat ik te denken aan de volgende opties
ketting nokkenassen (staat gewoon gespannen aardig strak)
nokkenas inkeping ontsteking afgebroken, gewoon nog goed en heel
speling op de nokkenas nog niet gecontroleerd radiale spelen van de uitlaatnokas.
en miss me krukasaskeering bij bakzijde dat die bout van me krukas aan de bakzijde miss los zit omdat die uitsparing miss kapot is afgebroken?
zou dat kunnen ? heb wel een koppelingskabel een zelfstellende die niet meer stelt erop zitten tijdelijk
maar het is me nu 2 keer gebeurd dat die een tand verspring had na de eerste keer weer nieuwe riem spannen gezet en verdomt week later weer?
wie o wie kan mij helpen met dit probleem
mvg.
__________________
Golfje 2 16v kr origineel duits 1989 imported
polo 2 gt 1.8 turbo 8v 248 pony`s op de wieltjes
gezocht 181 kubelwagen type 2 (A) voor project
|