Thread: Golf 2 tijdperk
View Single Post
Old 01-09-2011, 01:55
Skeez's Avatar
Skeez Skeez is offline
Postwhore

Default Golf 2 tijdperk

De afgelopen jaren heb ik heel wat Golfjes 1 (zie signature) gehad en tussendoor heb ik nog wat andere oldtimers (Alfa's, Lancia en BMW's) gereden, maar nu is voor mij het Golf 2 tijdperk aangebroken. Eerlijk is eerlijk; ik begon ze al steeds leuker te vinden, vooral die eersten. Maar bovenal was ik op zoek naar een degelijke daily die goedkoop in gebruik is. Dus ging ik - net als de rest van Nederland zo lijkt het - op zoek naar een belastingvrije Golf 2 Diesel.

Uiteindelijk één gevonden. Een Polarsilber '85-er, ori NL, hard en technisch in orde. De auto was jaren van dezelfde familie en geüpgraded met stuurbekrachtiging. Helaas heeft de auto meer modificaties; nieuw type grill, dikke voorbumper, nieuw type deuren en een GTI interieur. Maar dat is allemaal te verhelpen.

Eerst maar eens een leuk setje wielen op de kop getikt:

Kort daarna heb ik een vroege '87-er in dezelfde kleur erbij gekocht. In eerste instantie als tweede auto voor mijn vriendin en om de deuren en het interieur over te zetten. Echter twijfel ik daar nu over omdat deze Golf nog zo lekker origineel is.

Foto's van het ophalen:

Reply With Quote