Na veel Porsches te hebben gezien, had ik de moet al opgegeven om iets goeds te vinden. Echt 90% is gewoon versleuteld, schade, boekjes kwijt of via china terug naar naar Duitsland en weer naar Nederland ingevoerd enz.
Toen ik de hoop al had opgegeven vond ik er 1 te koop bij Porsche Centrum Leusden. Hij zat idd zo'n 15 duizend boven de normale prijzen, maar deze is origineel nieuw geleverd door Porsche centrum Leusden in de 7e maand van 93.
Dit is wel bijzonder omdat de 964 tot eind 92 is gemaakt en vanaf 1 Jan de nieuwere 993 al te koop was. Dit is dan ook de laatst geleverde 964 met maar 82.000km op de klok en door de dealer onderhouden Porsche met ingevulde boekjes en schadevrij. Ik moest eerst erg wennen aan de kleur, maar heb hem gisteren gekocht.
Hij heeft opties als, stuurbekr, elctrische ramen, getint glas, boordcomputer, cruisecontrol, Volledig comfort-leer, 2 airbags voor in en een ruitenwisser achter. Ook deze kleur (cobalt bleu was een optie).
Ze moeten hem nog een beurt geven en dan kan ik hem eind volgende week ophalen
Nu nog zien dat ik er deze winter een setje Bilstein en de BBS Rennsportvelgen onder kan krijgen