Thread: Stormvw
View Single Post
Old 23-08-2011, 19:18
stormvw's Avatar
stormvw stormvw is offline
Forum regular

Default Stormvw

hallo,

Ik ben robbert en kom uit assen. 22 jaar en inmiddels besmet met het beruchte VW virus Ik kijk al tijdje mee op het forum en ben al meerdere meetings afgegaan. Hierbij een greep uit mijn autoverleden. Ik begon met mazda 323f. Geen foto's van. Daarna kocht ik deze bmw

Gekieteld naar 150 pk Maar na 2 overtredingen van 56km te hard en 34 km te hard verkocht. Kreeg gelukkig jaar voorwaardelijk. Dus toen wat langzamer gekocht.

VW polo 6n2 SDI

had onder de polo vmaxx met porsche c2 opnieuw opgemaakt met flakes in de lak erg mooie velgen.

Daarna van medeforumlid gijsk schroefset weitec overgekocht met audi a8 winterfelgen.

toen er als hobby een jetta mk1 84 overgekocht van forumlid vwunit. Zat 1.3 in met kw variant en breed staal. toen 5 bak eronder gezet en kleine dingetjes.

nu heb ik deze auto's verkocht aan liefhebber en polo ingeruild ivm met verhuizing naar binnenstad. Geen stalling jetta en meer moeten reizen voor mijn werk gekozen voor 1 auto en dat moest km vreter zijn.

Dat is geworden VW golf mk4 TDI Pacific 2004. black magic 3 deurs met airco cruise OEM xenon enz..

Plannen zijn:

Chippen naar 150 pk
Schroefset
19 inch want wil niet heel laag
Schmidt jack line, audi stars. bbs le mans, rotiform blq, bbs ch of iets anders leuks
misschien ramen tinten
Zwarte VW logo's
Remklauwen kleurtje geven
Neus overspuiten ivm met veel steenslag
V6 voor en achterlip met mooi sierstuk

Dat was het eerst wel even. Eerst maar even weer sparen enzo. En dingen bijelkaar sprokkelen voor volgend seizoen. Er was weer veel te veel mooi spul te zien bij MIVW
Reply With Quote