20-08-2011, 18:15
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Jul 2011
Posts: 25
|
|
16 kleppert met rare kuur
eeey
heb een kr 16 kleppertje
na andere nokken en spagetti erop gestoken te hebben, doet men wagentje opeens raar.
De eerste 100 km zonder probleem gereden pakt lekker vlug op enz.
nu komt het probleem trok hem ff lekker door in een sprintje. en toen in ze 3 bij 6500 toeren opeens smoren en inhouden. daarna kilometer goed rijden en weer stotteren.
Brandstofpomp begon te krijsen, dus hek gelijk thuis een nieuw pompje gestoken + huis en accumulator.
probleem blijft erin ontsteking open getrokken en hallgever was nat. dus nieuwe ontsteking gezet. precies gemarkeerd en terug gezet. probleem blijft erin.
vreemde is koud loopt die als een zonnentje kan ik ook doortrekken zonder probleem(ff 1malig om te testen)
en warm stotteren inhouden.
wat heb ik gedaan om te zoeken.
alle vacuum koppelstukjes vernieuwd
stekker van koudestart losgenomen en gereden ( geen verschil)
stekker stappenmoter los gehaald ( geen verschil)
Brandstofdruk 5.5 bar.
compressie is goed 11.5 11.8 11.7 11.5
spinnekop afgesteld (alleen de ruimte van me klep) niet aan de stelschroef gezeten.
tempratuursensor de blauwe losgenomen en rijden( geen verschil)
brandstofrelias vernieuwd (geen verschil)
ik raak een beetje uit opties
computer zijn allebei droog
distributie hek 6000 km terug vernieuwd
gasklephuid gereinigd
remreiniger ingespoten (geen reactie)
druk ik me vacuumslang op me inlaatbuis plat moter blijft hetzelfde draaien
trek hem eraf en hij valt wel uit(das goed)
zou graag ff me ontsteking met de scoop wille fijntunen maar iemand idee hoe heb geen merkteken op me krukas poulie.
dus iemand een idee hoe ik deze originele duitse Gti weer ken laten draaien als een zonnentje. tis zonde om een klassieker af te schrijven met originele digitale teller en tuargaise lak (origineel duits gti)
mvg groet. iemand zonder verdere inspiratie op moment
|