18-08-2011, 15:55
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
|
|
Quote:
Originally Posted by Adjow
voor die 20k minder weet ik nog wel een RS2 te koop
moest vd eigenaar vragen of je er ook een strik onheen wilde hebben..
kan die arme jongen eindelijk zn achterhaalde techniek project afbouwen
[IMG] [/IMG]
|
Ik geloof niet dat Corne ziijn RS2 te koop heeft
Staat een grijze op marktplaats met heel weinig km.
Het begint moeilijk te worden om een nette RS2 te vinden met een lage km-stand. Dit is nu zo'n typische auto waar je niet op afschrijft, maar is wel aan de prijs. Met bijzondere auto's zit er maar zo een tiental duizend euro verschil tussen een auto die 50 of 200duizend km gelopen heeft. Ook schades en boekjes zijn heel erg belangrijk. Mijn EVO zat nog in zijn eertse lak met ingevulde boekjes met maar 50km op de klok en 100% origineel. Dat bepaalt de waarde. Andere raken hem voor 40 nog niet kwijt terwijl deze voor 60 binnen twee weken verkocht is door iemand die ook wat Ferrari's, Porsches en Bentleys bezit. Geloof maar gerust dat deze mensen die van 40 duizend euro laten staan omdat daar geen boekjes bij zitten of om wat voor reden dan ook. Zij willen de beste en malen niet om een paar duizend verschil, neem de originele SQ maar als voorbeeld. De nette gaan nu ook weg voor 150 Duizend terwijl ik er 1 kon kopen 15jaar geleden voor 60duizend guldens.
Er is nu eenmaal een groot verschil tussen het dromen van een auto en het kopen van een droomauto
Je hebt niks aan een auto die je nergens kan parkeren zonder dat er wat vanaf gestolen word. Ook de verzekering van de Evo kostte 1600 per jaar met mijn volle no-claim en ook dat soort dingen wegen mee. Mijn droomauto zou de Lancie S4 zijn, maar omdat je er gewoon niks aan hebt al zou je hem bezitten, zou ik voor de Porsche 964 RS gaan. Caracter, mooi en toch kan je hem overal parkeren zonder problemen enz. Dat is iets wat ik nu wel geleerd heb.
|