14-08-2011, 13:50
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
mooi ding idd,al zit er naar mijn smaak iets teveel bekleding etc. in voor een 'racer'.
wel dik respect voor het hoge afwerkingsniveau!
|
Ook de lak is te mooi om er mee het circuit mee op te gaan vind ik. Ik wilde destijds een door een Porsche GT3 geïnspireerde Golf bouwen. Wel bekleed, maar geen isolatie en overige wat zwaar is. Zit ook een deels, schroefkooi in etc.
Met zo'n auto kan je leuk een dagje op het circuit rijden, maar ik ben er ook mee naar Wortersee gereden zonder oorkappen op
Ik ga er een 2.0TFSI inbouwen met 330pk met originele ECU etc. zodat het een wat prettigere allround auto wordt. Hij haalde de 1op6 nog niet eens en had veel onderhoud nodig, en ook dat word straks beter. Hoef ik niet zo hard te sparen voor de Wortersee volgend jaar
Met deze motor kan ik ook de 3 metertjes van mijn a-style halen. Was noodzakelijk, maar ik was er niet zo blij mee.
Heb deze auto al 12 jaar en heb er heel veel van geleerd. Mijn advies is dan ook, bouw een 100% racer of tune een straatauto matig, zodat hij nog goed bruikbaar is. Een te dikke motor of te ver klaargemaakte motor werkt gewoonweg niet in het hedendaagse verkeer
|