ik heb weer niet stilgezeten he :mrgreen: de grill heb ik al matzwart gespoten, de koplampen compleet zwart gemaakt,
ben met een nieuwe clean bumper bezig! oja en de lenso's zijn gister verkocht! vond het toch niet zo mooi eigenlijk en nu staat ie weer op de borbet's maar nu met zwart hart! ook zit de vr6 lip er weer onder omdat ik gewoon weer laag en breed wou zijn :mrgreen: ook zijn inmiddels de draagarmrubbers aan de voorkant vervangen want ik had speling daar werd je akelig van.. plaatjes bij de praatjes!
hier de vento koplampen helemaal gedemonteerd. binnenwerk al zwart en glas ook al smoked :mrgreen:
de behuizing ook compleet zwart gemaakt voor het mooie
@ MIVW
dit waren de laatste foto's van de lenso's onder de golf.. me vriendin zei, waarom ga je dan niet gewoon
weer op die borbet's rijden? goede banden enz enz. dus ik zeg dan maak ik ze weer antraciet! toen zei zij
maak ze gewoon hoogglans zwart dus dat heb de volgende dag 'smiddags ff gedaan :mrgreen: de dag erna kwam een maatje van me met inbussie 8 voor de schroefpoten. de hulpveer moest weer wijken voor de 9J's haha
alles er weer onder gezet en geloof het of niet.. ik hoef s een x niet uit te lijnen :shock: alles is nog kaars recht en
trilling vrij en alles!
zo is de golf nu
dik al zeg ik het zelf
ff deze 2 foto's ter vergelijking.. want eerlijk is eerlijk BREED is gewoon het mooist onder een golf 3 :mrgreen:
vóór
ná
en dan nog een laatste fotootje van de minimeet afgelopen woensdag!
zo.. jullie zijn ook weer up to date
grtz rené