14-08-2011, 00:52
|
|
Oeps net de fOtos verwijderd met schemas waarop ik alles had gemarkeers en genummerd. Heb m gister ook weer ingebouwd na revisie. Je hebt n gti vab 83, kijk eerst ff of de spinnekop ( dat zwarte gietijzeren blok) hetgoede onderdeel nummer heeft. Is een bOsch onderdeel waar iets van 100 100 in moet staan. Als dat erop staat heb je de goeie.
De 4 aansluitingen van het 'kruis' bovenop gaan naar de 4 cilinders. Hoe je ze aansluit maakt niets uit. Je zult wel aan de spanning oP de slang voelenwaar deze hadmoeten zitten, maar feitelijk maakt het geen verschil. De aansluiting bovenop de spinnekop (zeskant, aandraaien met sleutelmaat 14) moet je aansluiten op de toevoer van de warmldraairegelaar (aan die staalflex slang zit een omgebogen stukje pijp).
Vanaf de benzinefilter moet een dikke toevoerbout (sleutel 17) rechts de spinnekop in (staat ook een pijl bij). Aan de achterkant moet de andere dikke bout, ook sleutel 17, op de retourleiding naar de tank worden aangesloten.
Dan zijn er 2 leidingen over: eentje gaat vanuit de spinnekop naar de koudestart injector. Deze sluit je aan op de aansluiting aan op de achterkant van denspinnekop daar waar een pijltje opstaat wat van de spinnekop af wijst.
Die laatste leiding is de retourleiding van de warmdraairegelaar en deze sluit je ook aan de achterkant vd spinnekop aan, daar waar de pijl de spinnekop in wijst.
K probeer morgen ff mn schemaatje te uploaden.
|