12-08-2011, 16:14
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Thanks! Wil hem eerst omlaag gooien om te kijken hoe de CH's vallen als hij goed plat ligt. Sowieso rijd ik eerst deze banden op omdat telkens de banden over zetten geen feest is (semi-slicks zijn erg moeilijk te monteren/demonteren).
Zit nog te twijfelen tussen 2 setjes. Bilstein PSS9 incl met H&R stabi's of een H&R Monotube schroefset met H&R stabi's. Voordeel van de Bilstein is de mate dat je hem kan afstellen, voordeel van de H&R set is dat je lager kan. Beide hebben iig wel een goed weggedrag waarbij de H&R set stugger zal zijn.
De Aristo's heb ik nog gewoon in de garage liggen dus die gaan ook zeker in de toekomst weer onder de R32 komen want ze hebben er nu maar 2 รก 3 maanden onder gezeten.
De R32 had ik trouwens al 3 jaar terug gekocht toen ik 20 was. Helaas waren ze toen ook nog aardig prijzig want als ik naar de prijzen van nu kijk.... damn dan had ik een R32 kunnen kopen en er gelijk een turbo van HGP op kunnen knallen haha
Voorlopig gaat ik eerst eens de komende maanden verder met zoeken voor een leuke daily. Dan ga ik daarna wel weer verder kijken voor wat leuke dingetjes om de R32 wat mooier en sneller te maken
|