Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
knap staaltje vakmanswerkt, begrijp dat je het druk hebt met andere dingen
|
Was erg druk met de blauwe Golf. Ik was niet tevreden over de voorwielophanging en heb deze nog compleet vervangen voor dat we naar MIVW gingen. Was wel erg mooi spul, maar mijn auto valt meer in het motorsport-vakje dan het show en shine denk ik, want er was weinig animo voor mijn auto bij dit evenement. Ik hoopte daar ook nog wat mensen van dit forum te spreken, maar ook niet helaas
Ons verslag:
http://www.dutchbuild.com/index.php...mid=102&lang=nl
Nu wacht ik nog even op de fotoreportage voor het VWperformance tijdschrift en dan gaat ook de motor er weer uit.
Deze motor is veel te sterk en onrustig voor in deze auto. Door de te scherpe nokkenassen kan ik er nagenoeg onmogenlijk mee in de file rijden enz en dat wil ik anders hebben.
Ik had in Wortersee dit jaar al een homokyneet afgedraaid en ben bang dat de 600NM meer gaat aanrichten. Ik zit nu te denken aan een 2.0TFSI op de originele computer met zo'n 330pk zodat alles heel zal blijven. Hier begin ik over een 2 maanden mee zodat hij weer klaar is voor Wortersee 2012
Ben nu een racer aan het bouwen zodat ik deze Golf kan ontzien.
Ik ga zeker weer verder met de racer en kan niet wachten om weer te gaan. Het plan met deze auto word steeds duidelijker. Ik probeer deze winter een complete RS3 techniekpakket te kopen zodat ik met de originele computer, FSI en de nieuwe 7-traps DSG kan gaan testen, maar het blijft nog de vraag of die ooit te koop zal gaan komen
Ik houd jullie op de hoogte als er weer nieuws is.