Ik zat op vwforum het een en ander te lezen in het topic over deze meeting maar daar zag ik iets engs staan.
15 euro entree om op gras te mogen staan en dan nog de vraag of je op het show terrein komt te staan of op de gewone parkeerplaats in een rijtje achter de bomen/struiken.
Vorig jaar hadden wij ook op een gegeven moment zoiets van huh? owja daar staan ook nog auto's.
Dit schrikt mij (ons) een beetje af. :shock:
Denk dat er na afloop dezelfde discussie zal ontstaan als na de mivw meet.
Dus tegenwoordig bepaald een organisatie of je auto wel mooi genoeg is om op het terrein te mogen?
Leuk als je als club bij elkaar wil staan en je staat bij de ingang dat er een aantal van je club maar gewoon op de parkeerplaats moet gaan staan.
Dat hele show en shine gebeuren hoort er eenmaal bij al zal ik er zelf nooit aan mee doen.
Het gaat er toch om dat je elkaars auto bewondert en met zijn allen een mooie plezierige dag hebt?
Dat er mensen zijn die het leuk vinden om een prijs te winnen...so be it.
Dan moet je dus ook lekker bij elkaar en door elkaar kunnen staan.
Straks zijn er alleen maar meetings voor mensen die dik geld verdienen en dat allemaal in hun auto stoppen zodat ze op het show en shine gedeelte kunnen staan.
En alle andere liefhebbers die minder te besteden hebben die parkeren hun auto maar ergens anders.
Vroeger ging je naar een meeting in het buitenland om naar die auto's daar te kijken.
Nu worden die mensen benaderd (ze komen dus niet uit zichzelf) om naar ons te komen om hun auto's aan ons te laten zien en niet andersom.
Dat je de buitenlanders een "aparte" behandeling geeft is logisch en leuk voor die personen.
Dit is geen aanval, alleen een uitleg hoe anderen tegen dit soort meetings aan kijken.