Thread: Frank | .:R32
View Single Post
Old 11-08-2011, 21:01
WestR32 WestR32 is offline
Forum Newbee

In de .:R zat al een K&N inlegfilter, maar aangezien dat geen extra geluid produceerd van onder de kap ging ik op zoek naar een andere intake. Eerst had ik een Cold Air Intake aangeschaft van INJEN, maar omdat deze een filter heeft laag in de bumper had ik deze nooit gemonteerd omdat ik toch huiverig was water aan te zuigen. Toen kwam ik deze tegen. Een Carbon Cold Air Intake van Simota. Erg goede kwaliteit maar de filter zit tenminste hoog. Een ideale combinatie voor mij dus.

hieronder ook even een filmpje met een impressie van het aanzuiggeluid:
http://www.youtube.com/watch?v=xfk0Fvm1PMQ

En, natuurlijk wat foto's van in de auto:

Vervolgens kreeg ik eind mei dan toch eindelijk mijn semi-slicks binnen en liet deze gelijk onder de vers gepoedercoate OZ Aristo's plaatsen. Om dat te 'vieren' maar gelijk een mooi fotoshootje gedaan 8-). De EIP was daarvoor ook door Jelmer goed gehangen. Kwestie geweest van de eindstukken eraf slijpen en opnieuw erop lassen.

De Aristo's bevielen goed, maar ik kwam een mooi setje originele BBS CH velgen tegen. De velgen heb ik gelijk de bandjes af laten draaien en ze opnieuw laten coaten in een custom zilvere metallic kleur. De auto lijkt nu vrij hoog op de poten te staan, dit valt echter reuze mee. Op de foto's was hij net opgekrikt geweest om ze te monteren. Daarna is hij nog wat verder ingezakt. Uiteraard vind ik het nog steeds net wat te hoog dus een schroefset gaat er zeker komen.

Reply With Quote