10-08-2011, 07:13
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by robveedub
Allen bedankt voor jullie lovende woorden maar ook zeker ( deels terechte ) kritieken. Zonder hier verder op in te gaan, heeft ieder verhaal nu eenmaal twee kanten.
Tijdens ons event zijn er zeker door de druk maar ook de plotse paniek, die tijdens die ontzettend harde bui direct om negen 's ochtends ontstond, een aantal zaken anders gelopen of door mensen opgevat als dat we vooraf gedacht en achteraf ook zeker gewild hadden.
We zitten al weer zeer binnenkort bij elkaar voor de evaluatie van 2011.
We zullen alle positieve en negatieve feedback meenemen in de voorbereidingen voor mivw event 2012!
Overigens jammer dat er gedacht wordt dat we alle winsten in onze zakken stoppen en er leuke auto's van bouwen en buitenlandse meets van bezoeken.
Vliegveld valkenburg maar het mivw event in het algemeen is inmiddels een aardig moeilijke en dure bedoeling aan het worden. Dit gebeurt nog steeds op vrijwillige basis door een hoofdorganisatie van een aantal mivw leden en 75 vrijwilligers op de dag zelf!
We proberen ons event ieder jaar dikker te maken en de winst te investeren in de toekomst. Helaas konden we dit jaar niet meer over een indoor locatie beschikken omdat daarvan de financiele risico's te groot werden door de belachelijke bedragen die door de nieuwe eigenaar gevraagd werden.
Door het bouwen van een professioneel podium wilden we ons event wel een nieuwe en lang gehoopte invulling geven. De kosten van dat soort grappen lopen aardig in de papieren.
We hopen hoe dan ook dat iedereen kan terug kijken op een geslaagde dag met een ongelooflijke kwaliteit aan bezoekers, auto's, sfeer en vriendschappen!
|
Denk dat iedereen wel weet wat het kost om zo'n meeting op poten te zetten en te krijgen dus daar zal je ook alleen maar lof over horen tenminste van mij wel, grootste gedeelte was super gedaan alleen als ik in de veronderstelling ben dat het 15 euro kost om het terrein op te mogen en moet ineens 20 euro aftikken is dat een huh? moment maar goed maakt nix uit volgend jaar er ff bij vermelden dat de bijrijder 5 euro kost.
De lange wachttijden voor het eten, niet jullie schuld maaar van de ondernemers zelf, zoveel mensen en dan nog alleen op bestelling eten maken, u besteld een tosti we maken een tosti dan gaat het lang duren ja.
Grootste ergenis (denk ik) was de selectie ronde die er was bij het S&S gedeelte, iedereen steekt zijn zuur verdiende geld in de auto bij de 1 is dat meer als bij de ander maar ze zijn allemaal even trots op hun werk dan mag het toch niet zo zijn dat een ander bepaald of jou auto wel of niet goed genoeg is voor de show&shine en wat IK dan nog het ergste van alles vindt als ik over de S&S loop dat ik hoor dat sommige Zure (jury) leden auto's aan het afkraken zijn en niet zachtjes ook, kom op jongens dat is nergens voor nodig lijkt me, we kunnen ons niet allemaal het beste van het beste veroorloven.
Dus al met al 3 puntjes van kritiek valt best mee toch?
Sorry 4...... die mooie dikke bmw hoorde er ook niet thuis op de S&S
mvg,
roy
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily
WWW.KLEENFREAKS.NL
|