Quote:
Originally Posted by jettaracing
En wat betekend dit dan ?
Deze opmerking over de klasses is al 2 keer eerder gemaakt , en in alle voorgaande jaren van zowel mivw als Fanatics ,over de show&shine klasses!
Niet om jouw op de rug te zitten Twan ,maar jullie weten ervan ,en nog steeds worden deze klasses ineens anders ingedeeld dan de jaren ervoor.
Nu krijg ik weer het gevoel dat de verschillende klasses de jetta's e.d toch weer worden buitengesloten , terwijl dit bij deze grootte van meeting toch zeker een aparte klasses voor kunnen zijn (en ook altijd wel waren !)
|
Ik ga daar nu niet openlijk een discussie over aan, maar kunnen we graag een keer over kletsen in real life.
Het is onmogelijk om voor elk type VW een aparte klasse te maken.
Klasses worden bepaald naar het aantal inschrijvingen van voorgaande jaren.
Daar hebben we met het S&S Systeem hele statisteken van..
En daarom zullen hier en Bij ons op de meeting de Klasses elk jaar licht veranderen! omdat we van de getallen uitgaan wie we in de jaren hebben verzameld en niet van wat we denken dat het gaat worden.
Er zit meer achter als alleen een simpel lijstje met Merken en Types..
En voor bijv. Jetta's zijn nou eenmaal weinig inschrijvingen.
En wat is een 1. Plaats Jetta nou waard als er maar 2 Inschrijvingen zijn?
Dan kun je toch beter Bij een Golf 2 klasse in zitten zodat er een beetje Competitie is en een beker ook nog wat betekend. Het zijn tenslotte dezelfde Auto´s..
Anders krijg je Duitse Taferelen. 500 auto´s en 300 prijzen
Für jeden Scheiss ein Preis..
Dat er op de Internetsite Verkeerde Informatie Stond is misschien Jammer maar ik denk dat als die geklopt had je ook wel gekomen was..
Het Was een TOP Meeting en RESPECT voor de M.I.V.W Crew dat ze zo een show in Nederland voor elkaar krijgen en zo tot in de puntjes geregelt hebben is echt Super!