View Single Post
Old 05-08-2011, 20:46
dpwacky dpwacky is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Volgens mij mag een mk3 dat ook niet helemaal trekken denk ik....
En de boetes zijn niet mis, vraag maar aan de Pul....
(moet ik nodig zeggen met 1600kg achter een 626 )
Ziet er goed uit en ben benieuwd naar de vorderingen

haha ik heb dat op de kilo uitgerekend.

De 1.6 golf 3 mag 1200 kilo geremd trekken, de auto die hij voort trok weegt op kenteken 840 kilo, en de kar die geremd was eh.. is denk ik nog weegt 375 kilo. Dus ik kwam uit op een 1215 kilo, maar aangezien er wat dingen al weggeroest waren aan de golf 2. Heb ik die 15 kilo maar voor lief genomen.

Dus ik heb maar een heel heel klein beetje op papier gesprokkeld. En nog mooier, ik ben ook niet aangehouden, ook niet toen de auto hijgend en puffend de kruising verliet ten aanzien van een stel agenten in hun auto. Dus of ik heb geluk gehad, of ze deden ook een snelle rekensom

En morgen gaat de TDI naar 't hoge noorden, maar me dochtertje wil naar me moeder toe, dus eerst even langs rotterdam, dus me vader rijd achter de tdi aan zodat ik met hem terug kan rijden, wat enorm relaxed is anders had ik de trein moeten pakken, dus weer even een ritje voor de boeg van totaal een kleine 500 kilometer bijelkaar. En dan vanuit Rotterdam neem ik samen met mijn dochtertje de trein terug naar Rhenen. Dus ben benieuwd is ook jaren geleden dat ik dat heb gedaan !!

Hopelijk dat ik morgen meteen de intercooler kan ophalen, anders heb ik ergens onderweg nog een adres waar het kan. Dan is het iig helemaal compleet.

( en kom er net achter dat het golfje 2 maar 825 kilo weegt op kenteken. Dus ik zat schijnbaar precies op de 1200kg! Hehe... heb ik weer )

1.9D 64pk 1984 golf 1 cabrio rood

1.9TDI 90pk 1986 golf 2 grijs

1.9TDI 150pk 1983 golf 1 geen kleur meer

Reply With Quote