View Single Post
Old 02-08-2011, 23:26
Nuytjuh's Avatar
Nuytjuh Nuytjuh is offline
Forum Regular

Default Update

Heeft even geduurd maar hier weer een berichtje. Hij is licht blauw geworden Joost.

En ik heb er al even mee gereden en dan bedoel ik ook even, 400 km om precies te zijn. Tijdens de laatste rit naar biesheuvel autosport ineens een hoop gerammel onder de motorkap. Wat de f... gebeurd daar snel gestopt maar niks vreemds te zien. Toch terug naar huis heeeel rustig aan. Thuis aangekomen direct op onderzoek uit. Olie gepeild die staat mooi op peil, kleppendeksel eraf misschien een stoter die blijft hangen, ook niet. Maar snel even een oliedrukmeter gehaald bij mijn pa op het werk. En toen oliedruk gemeten, ook goed stationair 1,5 bar en op toeren 4 bar. Dan maar het carter er onderuit, en ja hoor allemaal deeltjes lager in het carter . Gvd dat is goed mis, dan eerst maar de drijfstanglagers kijken. En jawel probleem gevonden, en motor afgeschreven. Dus maar snel zoeken naar een andere en best snel gevonden. Maar dan begint het pas alles overbouwen. Maar gaat best nog snel.

Nou nog even doorwerken want ik wil er aanstaand weekend eigenlijk mee naar MIVW.
Reply With Quote