View Single Post
Old 09-02-2005, 22:35
klaasklapschaats klaasklapschaats is offline
Forum Newbee

Zo ben de hele avond lekker bezig geweest. Automaatbakolie 2 keer ververst die is weer lekker fris. Moterruimte schoongemaakt, zover dat zo kon. Straks de stoomcleaner er maar eens op in combi met nog wat ontvetter.

Moterolie en filter vervangen, koelsysteem afgevuld met water en Jizzer (geen idee meer hoe je het schrijft maar tis "niet agressieve ontvetter") Nadat de bak opnieuw gevuld was voor de zekerheid eerst maar alleen gestart zonder de moter te laten lopen, kon meteen wel ATF bij dus blij dat ik het zo gedaan heb.

Ik heb er nog niet mee gereden maar ik heb m een tijdje laten lopen op 2000 toeren. Olie kwam mooi op temp. en de "koelvloeistof" ook. Geen gekke dingen gehad nog. (afkloppen)

Morgen koelsysteem nog maar eens 2 keer op deze manier reinigen. En dan eens voorzichtig in de buurt van de werkplaats wat stukjes rijden. Kijken of dat goed gaat, dan ga ik denk ik nog een keer het koelsysteem reinigen en dan vul ik m weer af met koelvloeistof. Hoop dat ik er op tijd bij ben geweest, het lijkt zo qua eerste indruk mee te vallen.... *mie heppie!!* :biggrin:

Richard.
Reply With Quote