Zo dan hebben we bijna alles, behalve een pendalen / pedalen (hoe schrijf je dat?!) set van een passat 35i, volgens mij omdat die hydraulisch gemaakt kan worden kan je de onderdelen overzetten van de golf 3 pendalen / pedalen set.
Als iemand dat ergens nog heeft liggen, dan graag, als iemand weet waar ik het kan verkrijgen hoor ik het ook graag. Hier op het forum vraag / aanbod en op marktplaats is er niks te vinden. Eventueel nog andere pendalen / pedalen setjes die zoals de 35i set aangepast kunnen worden? (had iets gelezen over seat's, liever geen hevel iig).
En als ik een Golf 1.6D zou kopen, zijn deze assen ook 100mm? Of moet ik dan voor de gti / g60 assen gaan? Aangezien het maar 50-100 euro kost is dat zowieso niet echt groot geld, maar toch wat je niet hoeft te kopen is altijd voordeliger.
Moet snel maar een topic gaan aanmaken, heb 3 leuke buitenkantjes (golfjes 2) belastingvrij op het oog en de rest van het spul (kabelboom golf 2 90'er, gtd tellerhuis 90'er, sprinter intercooler, airco golf 2) zal er ook wel komen vrij snel, de tdi zit al in de schuur niks te doen. Dus dat word nog wat
![Smile](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/smile.gif)