View Single Post
  #9  
Old 08-02-2005, 23:36
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Dan de grote vraag... kr of pl motor want die brandstofpompen komen dus niet overeen !

Ik heb een PL en deze heeft 1 brandstofpomp en die zit onder de auto in een filter. KR heeft naar mijn mening 2 pompen.. correct me if i'm wrong.



Het is een KR. Even los van golf 2 16v. Mijn golf 1 heeft nu de pompen van een scirocco 16v (volgens diegene van wie ik het heb) Ik heb een benzinetank voor een injectie/ diesel blok. Vanaf de tank loopt er een rubberen slang naar de benzinepomp ( deze zit in een rubberen huls en die zit in een zacht jasje dat vervolgens in een bakje onder de auto hangt. Vanaf de pomp loopt er een stevige leiding naar de achterkant, die over de achteras gaat en vervolgens aangesloten wordt op de accumulator. Vanaf de accumulator zit er een deel met staal gevlechte flexibele leiding die verbonden zit met een metalen leiding. Deze leiding is de persleiding en loopt naar de motorruimte toe.

Er is dus maar 1 benzinepomp aanwezig.

Uit het elektrische schema van de vraagbaak (GOLF/JETTA van P.H. Olving) is op te maken dat het K-Jetronic systeem een brandstofpomp heeft en een brandstofdrukpomp ( 2 componenten met een motor iig)

Ik kan alleen niet opmaken wat ervoor moet zorgen om het brandstof relais te schakelen zodat de benzinepomp voeding krijgt. Dit signaal komt van de brandstof inspuit regelunit.

Maar welke factor bepaald of de regelunit een voeding geeft aan het brandstofrelais?
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote