View Single Post
Old 22-07-2011, 14:32
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

die mafkezen die met z'n allen het gemeentehuis hier bevolken.....
heb ik 2jaar geleden dit huis gekocht met de toezegging van de won.bouwver.[vorige eigenaar] dat ik het stuk grond erachter zou kunnen kopen,dit met het oog op de door mij gewenste achteringang.ben ik meer dan 1 jaar aan het touwtrekken geweest om het te kunnen kopen omdat ze er niet vanaf wilden,en als ze dat wel wilden dan de hele strook.dus ik moest zelf de won.bouwver. overhalen om ook te kopen.[omdat die de rest van de huizen nog in bezit heeft]veel vergaderingen,belletjes,e-mails en 'ter plaatse de situatie beoordelen'zoals de gemeente dat zo mooi noemt later kreeg ik een half jaar geleden de bevestiging dat ik het stuk kon kopen tegen 55euro de m2.gelijk betaald en notaris geregeld,dus klaar zou je denken.
wie schetst mijn verbazing als ik vandaag een brief in de bus krijg 'dat uit de administratie is gebleken dat ik het stuk grond 'om niet'[gratis dus] gebruik en dat ik het kan kopen door een handtekening te zetten en de brief terug te sturen,tegen 35euro de m2.er zal dan ook nog een korting op de overschrijvingskosten worden bedongen??

geloof me,ik ben er even langsgeweest om verhaal te halen,enige wat ik kon krijgen was 'een welgemeend excuus namens de gemeente noordoostpolder'

godverdegodver.....