Thread: extreem laag
View Single Post
Old 22-07-2011, 12:32
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by retro_hok
daar hou ik je aan altijd handig ..

bij van son en first stop hebben ze me weg gestuurdt met 195 45 op 8j

past niet zeggen ze gewoon zitten er nu toch op :P

ken het gevoel, hoeveel keer ik dat al gehoord heb hier. en ik ga nog niet eens extreem. 185/60R14 op 8J, 195/50R15 op 8J. ik vind dat allemaal nog normaal staan zelf.

dat is dan ook de reden dat ik men eigen bandenmachien heb gekocht. ik leg ze er zelf op, en laat ze dan uitlijnen in de bandencentrale.
ergste da ik al heb gezet is 145 op 7J en dat ziet er gewoon niet uit

normaal heb je wat moeite om die opgepompt te krijgen omdat je altijd een opening hebt tussen band en velgrand.
ik los dit op door startpiloot in te spuiten. na 3keer startpiloot kreeg ik de band er niet op. deze heb ik erop gekregen door zuiver gas erin te spuiten (zo een bus om aanstekers te vullen en ondertussen ook met de compressor lucht inspuiten terwijl de vonk eraan kwam.

de meeste bandencentrales maken gewoon het probleem omdat ze die niet opgepompt krijgen en het startpiloot trukske gebruiken die mannen niet.

je golfje ziet er zalig uit, vind alleen dat de wielkast achter zoveel te groot lijkt omdat je kleinere wiel/band combo hebt steken nu.
wil de mijne ook verlagen maar begin er niet aan, met die belgische keuring ook altijd
Reply With Quote