20-07-2011, 22:40
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Jun 2011
Posts: 154
|
|
Ik wil inderdaad de GTI vanwege de remmen en de aandrijfassen (dat is dan zogezegd plug and play), plus dat je de achterste motorsteun kan gebruiken van het GTI blok. Als dat ook allemaal zo is op een 1.3 dan is dat misschien helemaal niet zo gek idee om een 1.3 te pakken, of zelfs een 1.0 heb ik op marktplaats bijvoorbeeld zien langs komen
(ik had iig gelezen dat de 1.0 en de 1.3 smallblocks zijn, misschien dat de motorsteun van een 1.6 wel te gebruiken is, anders zou ik het subframe moeten overzetten, en moet ik toch andere aandrijfassen hebben, of misschien zijn die van een 1.6 ook 100mm en sterk genoeg? En 't budget, ja dat is echt wat voor auto tegenover mij komt te staan, ik zie op marktplaats in het noorden van 't land een witte GTI staan, als die echt hard is en zo eruit ziet als op de foto's, dan is dat het geld wel waard.)
En ik heb wat meer uitgevonden over de airco, zover ik heb gelezen op engelse fora kan je de hele heaterbox / kachelbox uit een golf 3 waarin ook de verdamper zit met een beetje meet en boor werk inbouwen op de plek waar de originele heaterbox / kachelbox van een golf 2 zit.
|