we zijn weer paar dagen verder...
en ik kan niet zo goed stilzitten...
vers interieur opgehaald dat in de ibiza komt
naast een ander interieur ook de afgelopen 2 zondagen weer gesprint met het spaanse feesteiland..
ook vorige week weer op automaxx summer edition en afgelopen zondag op vwfest..
ik rijd in de klasse D/SL .. dit is de klasse waarin 9,600 en langzamer word gereden ( instapklasse dus zegmaar ). (D/SL heeft NIKS met diesel te maken zoals sommige mensen denken
)
op automaxx summer edition heel constant gereden en de start steeds verder kunnen verbeteren.
snelste tijd op automaxx SE was een 9,903 wat goed was voor een 11e plaats van de 30 in mijn klasse.. en snelste diesel van het hele evenement
afgelopen zondag op vwfest iets minder constant gereden, begin was een beetje stroef.
1e run was al sneller als alle runs van een week eerder..een 9,8... dat bood perspectief.. toen een aantal moelijke starts...
uiteindelijk de start steeds verder verbeterd... 60 foot tijd ook steeds verder naar beneden weten te krijgen..
doordat het gister redelijk rustig was en goed doorliep totaal 20 runs kunnen maken.. waarvan een reeks van 7 runs in de 9,6 sec. en zelfs 1 uitschieter in de 9,5...
snelste run in de kwalificatie was een 9,608 en deze was uiteindelijk goed voor een 1e prijs in de D/sl.
in de finale, de zogehete shootout had ik een dailin ( persoonlijke streeftijd ) van 9.50 opgegeven.. je moet zo dicht mogelijk tegen deze tijd aan zien te komen, maar je mag er niet onder door.. dan elimineer je automatisch jezelf...
ik reed uiteindelijk in de shootout een 9,463... waardoor ik mijzelf elimineerde..
toch dik tevreden met de 1e prijs in mijn klasse en verbetering van mijn PR met bijna 0,3 sec
Bij het eerste sprintevenement dat ik heb gereden werd de potentie van de TDI al heel snel duidelijk alleen kreeg ik de start niet goed...
Het geeft ook een heel lekker gevoel dat ik de TDI steeds beter onder de knie krijg met sprinten
begin van het seizoen was mijn 60foot tijd 2.6 sec.. ( van stilstand naar de 20meter lijn.. )
inmiddels rijd ik nu constant 2,3sec 60foot tijden en af en toe zelfs 2,2 ...
filmpje en fotos van de ibiza in actie..
http://www.youtube.com/watch?v=2bcwnQuWGO8