17-07-2011, 19:48
|
|
5 Cylinder Turbo Donateur
|
|
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
|
|
Quote:
Originally Posted by Mk1-Addict
dank voor de tip, toch maar eens een anders solderbout halen dan. Ik heb zo'n standaard ding, moet je wel heel lang op een draad houden om de tin te laten vloeien.
|
De meeste hobby-bouten worden simpelweg niet warm genoeg, 370 graden is minimum.
Quote:
Originally Posted by Mk1-Addict
Denk dat ik sowieso het dash eruit haal, kan ik echt overal goed bij. De stekker bij de achterruit verwarming is ook helemaal verbrand, kan ik deze ook meteen vervangen.
|
Da's een bekend probleem, ik heb al eens geopperd dat de schakelaars en bedrading bij VAG producten uit die tijd een beetje de sluitpost op de begroting waren
edit; even feitje aangepast
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|