15-07-2011, 21:06
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by quattrodado
heb alles 4 en 5 dubbel gecontroleerd. ben al dagen bezig met deze ellende.
wat mij vandaag opviel:
de golf waar deze kabelboom uit kwam, had het volgende onderdeel ingebouwd:
191 911 261 B "Steuergerät für Glühkerze"
Het grappige is, dat juist deze golf nu zonder dat ding rondrijdt, en zonder enig probleem. Het onderdeel was voor de uitbouw van de kabelboom al gedeeltelijk aangesloten.
De golf waar ik nu de problemen heb, had dit onderdeel oorspronkelijk niet.
De motoren van beide autos zijn identiek (1Z). De ene is bouwjaar 1994 en de andere 1996.
Waarvoor dient dat ding? (de vertaling weet ik zelf, maar waarom heeft de ene golf het wel en de andere niet. ik dacht dat het relais voor de voorgloeiinstallatie in de zekeringkast zit?)
Kortom, dat ding ingebouwd en aangesloten. Probleem blijft hetzelfde. Mis ik misschien nog iets wat bij dit apparaatje hoort? Moet er nog iets overgezet worden?
Ergens klinkt het natuurlijk logisch...apparaat voor voorgloeien...startproblemen en slechte stationaire loop....
maar toch, waarom gaat klok en km-teller uit?
en waarom deden beide auto's het voor de ombouw, terwijl dit apparaat maar gedeeltelijk (maw. niet) aangesloten was?
|
hallo //
ja is wel heel apart ..
volges mij heeft dat er niks mee uitestaan .
als hij met die andere half aangesloten wel mooi liep..dan kun je dat wel uitsluiten ..heb er ook wel over gelezen maar precies het fijne weet ik daar ook niet van .als het van te voren wel goed was ..
zou je zeggen de ecu . een conflikt geeft .
ma ga ervan uit dat je alles gewiseld hebt ..motoren zijn inpreciepe simpel .
verder nog wat met ecu gedaan ?
vrgr gooigolf .
|