View Single Post
Old 15-07-2011, 14:14
HannoverEdition
Guest

Quote:
Originally Posted by DoriDaan
Ik heb me netjes gehouden qua reactie ... maar goed jouw MK4 tdi vindt ik een erg mooie auto, maar er is ook genoeg mooi aanbod voor minder..toen deze destijds te koop stond...

Als deze niet verkocht wordt dan gaat hij mee naar MIVW en dan geschorst de schuur in...

We hadden het er gister nog over Daniël. en ja hoor,.....daar waren de eerste mensen al!

Volksforum,en dingen te koop zetten.......dat kan voor de actieve forummer anno 2011 niet meer want dan krijg je gelijk gezeur/gezeik/vragen/opmerkingen over de VRAAGprijs!!

Maar de mensen met opmerkingen,hebben zelf in de loop der jaren ook verwoede pogingen gedaan om spullen te verkopen,
met danwel zonder winst. nou EN! laat eenieder lekker zijn of haar handel hebben,

Heren medeforummers.heb je geen intresse in iets.of het geld er niet voor.of het in in jou ogen te duur....! reageer dan gewoon simpelweg NIET!

In VW land en op forums is het vaak een kwestie van Vraag en Aanbod,
In dit geval gaat het om de ex Rallye van Stijn.die idd een paar maanden geleden iets goedkoper was,maar had hem toen gekocht,en begin nu niet over hoeveel duurder hij ineens is,.daarbij heeft Daniël er intussen alweer de nodige dingen aan gedaan.en ik heb hem meerdere kerel op meetings in het echt gezien en bekeken,en het is het gewoon een hééle mooie orginele Golf Rallye met 20 jaar ''ervaring'' waar altijd erg goed op gepast is,en met de complete onderhoudshistory erbij.tja vind daar maar eens een 2e van

Ik geef Daniël groot gelijk door geen verkooptopic aan te maken,en gewoon op deze manier te doen!

Succes met de verkoop.en anders idd.lekker in de winterslaap gooien.

En mensen die wel intresse hebben die Bellen wel of sturen een PM

Quote:
Originally Posted by DoriDaan
Hmmm get a dub loving girl... (just joking) heb ik gelukkig NU wel...

You Lucky bastard!
But I also know what it is
Reply With Quote