Thread: genetic81
View Single Post
Old 10-07-2011, 12:06
genetic81 genetic81 is offline
VW Enthousiast

nou ondertussen het cilinderslot eraf gehaald ( heb helaas geen sleutel ervoor...+ benzinedop ook geen sleutel voor) alle palletjes eruit gehaald en nu soort van universeelslot van gemaakt.....maarja kofferbak is toch leeg dus valt niet te halen

ondertussen ook nieuwe remschijven + blokjes gestoken.....dit was echt nodig.
zat ook wat speling op de aandrijfas links...deze tijdens montage schijven ook wat vaster aangedraaid want hij zat nogal los....zit nu nog een heel klein beetje speling op maar dat ga ik ook nog wel vervangen is nog geen noodzaak

de wielkast'verbreders' er deels afgehaald en zat te twijfelen om de roest zelf aan te pakken of de zijschermen volledig te vervangen...
nu heb ik op internet gekeken....ik kan Ã*mitatie schermen bestellen...maar kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen schermen voor 'metalen bumper' en voor kunststof bumpers? of is de ene gewoon steviger dan de andere ?? of is die imitatie gewoon echt crap? ( let op mijn cabrio wordt geen showroommodel , gewoon roestvrij is goed genoeg voor mij)

**edit
de schermen zijn in de hoek echt helemaal doorgerot dus vervanging lijkt me wel beter dan zelf prutsen **

als iemand nog mooie zijschermen te koop weet te staan ( liefst wit dan moet ik er zelf niets meer aan doen...die kan me altijd PM sturen )

later nog update + wat foto's

grtz
Reply With Quote