Thread: Ponton vraagje
View Single Post
Old 07-02-2005, 15:50
SplitBien's Avatar
SplitBien SplitBien is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by the hanz
die chrome tietjes weet ik voor je alleen met oranje glaasjes maar op ebay staan de witte glaasjes ook dus die zal ik ff navragen wat ze kosten moeten

als je die in nederland weet is het ook goed! witte glaasjes wordt je mee doodgesmeten!

Quote:
chrome sierstrips moet je ff leon vragen of hij dat bij hans groeneveld wil navragen grote kans van wel iig een groot gedeelte

Ben gisteren bij hans geweest maar hij heeft niks meer helaas!!

Quote:
koplampringen zijn gelijk aan kever dus moeten te vinden zijn in goeie kwaliteit, ik heb de mijne opnieuw laten verchromen voor een tientje of vier

Okee, wist ik ook wel, net als de bolle glaasjes maar ik ben te lui om een set compleet te maken... Zal wel ff op MP of ebay zoeken naar een complete set kever koplampen... Maar zijn de ringen ook hetzelfde????

Quote:
die bumper set weet ik ook nog wel in hele goeie repro maar ja die zijn weer zo'n 450 euro...misschien iets voor later..

Ik doe niet aan later.... Later woon ik op mezelf en krijg ik kinderen ga ik misschien wel trouwen en dan komt het er niet van, alles moet bij mij altijd nu, hahaha! PB het adres maar als je het hebt!

Quote:
deurschelpjes maar die zal je al wel van leon hebben, orginele chroome versnellingspook

Deurschelpjes heb ik nog niet maar weet ook niet of ik die wel wil.... Ennuh die pook, heb je een foto??? Wilde eigenlijk een shortshifter erin hebben, eentje van empi, vind het wel lekker schakelen maar origineel chroom is ook wel vetjes!
Reply With Quote