View Single Post
Old 28-06-2011, 11:09
desnelders's Avatar
desnelders desnelders is offline
VW Guru

beetje late reactie, maar het was idd een sjieke locatie en ook de organisatie was op en top geregeld

mijn foto's staan HIER

voor mij was er maar 1 minpuntje maar dat heb ik op de meeste belgische meetings, hetzelfde wat ook de limburger en opa al hebben aangehaald, de overvloed aan nieuwe modellen op air en grote wielen en klaar (en niet te vergeten de fluo stickers op de achterraam). Ik vind een audi op air en dikke wielen ook wel vet! maar na de 25e heb je het wel een beetje gezien vind ik, en er is een beetje een overvloed van op onze meetings vind ik, maar weinig originaliteit. Daarom rij ik graag naar buitenlandse meetings zoals nederland of engeland. Daar zie je een grotere varieteit in de auto's maar ook een heel andere mentaliteit onder de mensen.

het gaat mij totaal niet over bekers of jureren (zegt iemand met een roestige oude golf) nu beleef ik er veel meer plezier aan ermee te rijden, te sleutelen en te verbeteren. en het gaat me ook niet over de kostprijs van zo'n wagen, als ik zou optellen wat er al in de drie golfs is gegaan die ik nu heb, en dat is geen geld van de bank

Greetz
Reply With Quote