View Single Post
Old 21-06-2011, 01:21
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by djeeke
Hoi hier ben ik weer met wat extra info...

Nog niet vermeld in deze topic maar toch van toepassing dacht ik zo... Het insturen zou fel verbeterd worden door het vervangen van de rubbers van het stuurhuis door stuggere (polyurethaan) ... Iemand hier ervaring mee ??

Vervolgens, in mijn zoektocht naar ophangingsrubbers kwam ik op het net tegen dat een MK2, indien uitgerust met een stabilisatiestang, vooraan een 15mm stabilisatorstang zou hebben en dat de Jetta Mk2, de Golf Mk3 en de Seat Ibiza Mk3 over een 18 of 19mm stabilisatorstang zouden beschikken die op een MK2 zou passen...

Gezien ik om te beginnen niet te extreem wil gaan (daily driver) kan ik dus misschien deze 18-19mm stabstang vooraan monteren... (kan ik nog steeds later wijzigen) Kan iemand bevestigen dat de info hierboven klopt ???

Idem voor achteraan, heeft er iemand data over de diameters van de stabstangen achteraan op deze wagens (indien ze zouden passen...)

Alvast bedankt

Om even oude koeien uit de sloot te halen.
ben de search gaan gebruiken, maar dit topic was het enigste wat ik kon vinden.

Ik heb ook ooit gehoord dat een stabistang van een ibiza (19mm) zou passen op een golf 2.

nu lees ik hierboven dat dat ook voor de golf 3 stabi zou gelden, maar is die niet te breed?
en moet je er nog iets voor aanpassen om dit te kunnen monteren.

Heb zelf een onderdelen programma bij de brezan maar daar staan alleen die montage stangen/rubbers in en geen info over de stabistang zelf.

O ja, en wat voor ibiza ging dit over , bouwjaar, type ?

-Golf 2 '841.9TDI
Reply With Quote