View Single Post
  #6  
Old 20-06-2011, 21:05
Chriskee.'s Avatar
Chriskee. Chriskee. is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 660
Send a message via MSN to Chriskee.
Default

Als je een 89'er basis hebt, is het puur een kwestie van het blok erin leggen en alles aansluiten. De zekeringkast van beide is hetzelfde.

Uitlaatdiameter is natuurlijk dikker dan die van een 1.6, dus daar ook even heen kijken.

Benzinetoevoer ook nazien, de GTI heeft een benzinepomp onder de auto, dus dat zal ook omgegooid moeten worden als je het netjes wil hebben.

Voor de rest, de kabelboom hoeft maar ingestoken te worden in de zekeringkast. Interieur kabelboom kun je laten zoals het is. Tenzij je natuurlijk ook de GTI teller wil monteren, als je dan de MFA werkend wil hebben, moet je daar ook de kabelboom van erbij prikken.

Remmerij ook erbij zetten, is wel zo goed.

Als je de subframes van de GTI hebt kun je deze gewoon zo monteren zonder wat te doen.
__________________
VWClubParkstad
Reply With Quote