Na lang nagedacht te hebben verkoop ik mijn brilkever de luxe uit 1952 met reumakleppen.
De bril is rijdend met nederlands kenteken en technisch goed.
Hij heeft het uiterlijk van een echte '52, echte ruige bak uit die tijd.
Technisch veel vervangen waaronder rondom nieuwe remleidingen nieuwe hoofdremcilinder, remcilinder en zelfs schijfremmen op de voorzijde, ook een verstelbare as gemonteerd maar die staat nu in de hoogste stand met gewone banden voor meer rij comfort.
Achter 1 tand verlaagd.
Heb een nieuw 28 pk industriemotor gemonteerd en hij rijdt nog met de originele splitbak, de auto is ook nog steeds 6v uitgevoerd met alles werkend, verlichting, pijlpinkers, instrumenten.originele schermen rondom en voor de voorzijde heb ik ook de originele claxon roosters liggen.
De deuren en carrosserie en achterklep zijn in zeer goede staat.
Er zit nu een verkeerde rechter deur in maar heb er een correcte harde deur bij.
De bodem is ook origineel met twee reparaties ten hoogte van de accu links en rechts.
Er zitten nieuwe kokers in en onderste scharnier stukken en het onderste stukje carrosserie achter de deur.
Het interieur is goed en heel, origineel hemel zit er nog in met een paar kleine beschadigingen maar niet storend, het hoort bij zo'n oude auto.
De auto rijdt goed en gaat ook goed met het verkeer mee, ook op de snelweg.
Graag bieden voor de kever en onzin biedingen zal ik gelijk verwijderen.
Reageer alleen als u echt geïnteresseerd ben.
vraagprijs is 12500,- dit is met alle losse onderdelen erbij van een brilkever, zonder delen kan hij ook gekocht worden allen bij de auto onderhandelen.
Mvg Robert .
Auto staat in beverwijk.
Meer foto's link
http://www.dropbox.com/gallery/4522...erkoop?h=d3ca05