Quote:
Originally Posted by De Limburger
.
Maar..het kan aan mij liggen, maar ik vond het gehalte van nieuwe wagens airide en dikke wielen in de top 10 best of show héél hoog. Twee "oudere" wagens die prijs gemaakt hebben en dan ook nog eens wagens waar zelf geen vinger aan vuil is gemaakt geworden. Zoiets baseer ik op: Dat ik aan de betreffende persoon van de Audi 50 vraag hoe groot zijn webers zijn op zijn 1.3 motor, waarbij hij met zijn hoofd schut van het niet te weten en daarna een met zijn handen een gebaar doet van 30cm en zegt "uhm ongeveer zo groot" Tsja dan heb je niet veel aan je eigen wagen gedaan.
Gr Ronnie
|
Quote:
Originally Posted by Alberto
zo werkt dat Ronnie vandaag de dag , pronken .... ik heb meer dan jou ... maar verder
geen viese handjes
|
Het hoeft niet per defenititie zo te zijn dat de mensen die op meeting's een prijs winnen,ook daadwerkelijk zelf aan hun auto hebben gesleuteld.
Mensen kunnen de auto ook zo gekocht hebben.
En daarbij heeft niet iedereen de kennis/ruimte/tijd en geld om aan hun auto te sleutelen als dat al nodig zou zijn.
en bij gebrek aan bovenstaande is het altijd prettig dat je via dit forum wat info in kan inwinnen en/of hulp kan krijgen. en anders van je mede VW hobby vrienden wat hulp kan krijgen, daar hebben we tenslotte allemaal dezelfde hobby voor,en zo moet je elkaar een beetje helpen,dat maakt deze hobby ook zo leuk imo
Ik ben zelf ook een groot liefhebber van origineel,waar zo weinig mogelijk aan ge/ver/sleuteld is,slechts een paar mooie wielen en iets verlaagd,
maar die zijn schaars aan het worden,en zie je niet veel meer op meeting's,en ieder zijn ding,
Ik merk wel dat er de laatste tijd een hoog ''gunnen'' en ''misgun/afgunst'' sfeertje hangt op meeting's.da's jammer! iedereen vind zijn eigen auto het mooiste.en ook iedereen koopt een auto naar zijn eigen portomonee,ook hier kan niemand anders in kijken! ik herinner mij een verhaal van een bekende van mij,die bij VW Dealer A kwam voor een nieuwe Golf R......hij werd door de verkoper aangekeken als een aap die in een roestig horloge staat te kijken,en er werd hem gevraagd hoe hij dat wel niet wou betalen,en of hij wel wist wat zo'n ding kost...
Hij is dus gelijk weer weg gegaan,en naar VW dealer B gegaan alwaar hij wel op een ''normale'' manier werd geholpen.en heeft daar een hagelnieuwe Golf R gekocht met álle optie's
Mensen:
waardeer en respecteer wat een ander heeft,dan krijg je dat ook terug
Ontopic again met mooie plaatjes en verhalen van de mensen die hier geweest zijn