19-06-2011, 17:50
|
|
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
|
|
|
|
Locatie was zeer zeker top, echt geen verkeerd woord over te zeggen, een super plek om mooie foto's te maken.
Meeting zelf was niet verkeerd zeker niet voor een 1ste keer. Ook de auto's wat er stonden waren ook allen zeker goed en afgewerkt. Dat vind ik wel voornaam, van die onafgemaakte wagens hoef ik gewoonweg niet te zien.
Maar..het kan aan mij liggen, maar ik vond het gehalte van nieuwe wagens airide en dikke wielen in de top 10 best of show héél hoog. Twee "oudere" wagens die prijs gemaakt hebben en dan ook nog eens wagens waar zelf geen vinger aan vuil is gemaakt geworden. Zoiets baseer ik op: Dat ik aan de betreffende persoon van de Audi 50 vraag hoe groot zijn webers zijn op zijn 1.3 motor, waarbij hij met zijn hoofd schut van het niet te weten en daarna een met zijn handen een gebaar doet van 30cm en zegt "uhm ongeveer zo groot" Tsja dan heb je niet veel aan je eigen wagen gedaan.
Maar goed er is altijd wel wat te zeuren en de zaniken, ik heb me goed geamuseerd en vooral lekker gegeten de hamburgers waren erg lekker.
Ik ga nu wat foto's klaar maken en dan op het forum plaatsen.
Gr Ronnie