18-06-2011, 12:30
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
|
|
Ik ben vandaag met wat hulp een stuk verder gekomen. Brandstofpomp is oke.
Het probleem zit hem vrijwel zeker in die luchtvolumemeter / spinnekop. Ik denk zelfs dat wat ik er nu op heb een combinatie is van een luchtvolumemeter van een EG en een spinnekop van een DX. Anyway heb nog een andere luchtvolumeter erop gehad en daarmee kreeg ik hem niet gestart behalve als de luchtweger handmatige omhoog werd getrokken dus het luistert allemaal erg nouw..
@sciroccoGTII
Ik begrijp wat jij bedoeld ik heb inderdaad gezien dat de schijf veel groter is van de luchtvolumeter bij een EG. Mijn injectoren zijn zo goed als nieuw en sproeibeeld was mooi ook geen druppelaars.
Tja wat ga ik doen? Weer een luchtweger zoeken en weer is proberen of ombouwen naar digi... De onderdelen voor digifant1 liggen voor het oprapen en die oude luchtweger zooi is inmiddels allemaal 25+.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
|