View Single Post
Old 13-06-2011, 19:54
nine-eleven's Avatar
nine-eleven nine-eleven is offline
Forum Newbee

Van de (ex)voorzitter van de GTI Club Holland,

Zo, was wel even lezen, maar erg leuk om te ervaren dat zoveel mensen ook nu nog met zoveel plezier terugkijken naar enkele van de meest geslaagde GTI evenementen van de afgelopen decennia.

BAARLO blijkt nog steeds een soort van magische klank te hebben uit een bijna ver verleden een evenement dat zeker in die tijd een heel bijzonder evenement was.
Georganiseerd door een stel enthousiaste GTI rijders die toevallig ook nog een club te besturen hadden en naast die taak kwam uiteindelijk Baarlo om de hoek kijken.
De eerste Baarlo was kleinschalig van opzet en als try-out voor een jubileum meeting van de GTI Club, maar al gauw kwamen de verzoeken uit binnen- en buitenland om hiermee door te gaan en zo is Baarlo gegroeid tot een evenement met ca. 25.000 bezoekers en ruim 7.000 GTI's uit heel Europa.

Ik kan jullie wel verklappen dat de Baarlo-commissie zoals de organisatie werd genoemd met mijzelf (Marcel van Vliet) en Hans Hendriks (evenementencoordinator) als eindverantwoordelijken met een hele lading sub-commissies, zoals wedstrijden, standhouders, beveiliging etc. etc. hier een jaar werk aan hadden met de laatste 2-3 maanden voor Baarlo wekelijks vergaderden.

Ik weet zeker dat ik uit naam van iedereen spreek dat wij dit graag hebben gedaan en met heel veel plezier terugkijken op deze bijzondere evenementen.

Nadat Baarlo definitief gesloten zou worden heb ik besloten dat na 11 jaar voorzitterschap wel eens vers bloed in het bestuur mocht plaatsnemen en heb ik mijn functie neergelegd.

De VW Scene uit? Eigenlijk wel en ook weer niet.
Ik rij inmiddels al weer zo'n 10 jaar Porsche (nu een 993 R) en kom veel bekenden van vroeger weer tegen die ook Porsche zijn gaan rijden.

Ik wens jullie van mijn kant dan ook nog heel veel GTI plezier.
Reply With Quote