![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
28-05-2011, 20:20
|
![Fahrvergnugen's Avatar](image.php?s=7153e05444c9dafc5b51aef5120cdedf&u=2265&dateline=1198441354) |
Postwhore
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,407
|
|
Vandaag weer verder gegaan met de stabilisator montage.
Ik heb de eerder gemaakte steunen aan de bovenbuis van een oude vooras gelast, de buis heb ik op de breedte van de chassiskop afgeslepen en dichtgelast en de (halve) u-profieltjes zijn ook aan de stabilisator steunen gelast. Op deze manier heb ik een stevige stabilisatorbevestiging en nog steed de originele koets bevestigings punten.
Even een test met de uniball 90 graden gedraaid.
Omdat het met een 90 graden verdraaide koppeling perfect werkt, heb ik meteen een nieuwe bevestiging gemaakt. Het steuntje moet natuurlijk nog netjes afgelast worden.
Meteen het rubber gemonteerd en de nieuwe bevestiging gestest. De slag die de draagarm (zonder dat de stabilisator iets raakt) kan maken, is veel groter dan de maximale slag van de schokbreker.
Paul.
|