View Single Post
Old 26-05-2011, 10:18
mathias's Avatar
mathias mathias is offline
Forum Newbee

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen...83-56586659.htm

zie er toch vanaf

emailtje van de verkoper:
Alvast bedankt voor de intresse.
Op je eerste vraag nee deze is niet van vw denk zelfs niet dat ze deze origineel van vw uit hebben gebracht zelfs.
De tank is van het merk WVM met een capaciteit van 49liter. En de ontspanner en de afsluitklep zen van het merk OMVL. Deze heb ik in 2008 laten keuren en is nog gekeurd tot 2014.

En is inderdaad de wiellager.

En kwa laswerk zal niet zoveel tot niks zijn heb over 2 jaar deze rot gekocht heb toen er 4 andere wilebogen ingelast, dorpels zijn ook niet rot. er is wat oppervlakkig roest door de keuze van de verf is niet zelfde kwaliteit als gewone lak en is ook zonder vernis. En aan de bodem vooraan en aan het linkerachterwiel zijn ook 2 herstellingen gebeurdt ( rot uitgeslepe en nieuwe plaat in) maar waren ma kleine stukjes en is met deze herstellingen al 2 keer moeiteloos door keuring gegaan.

En het onderhoud ben zelf meckanieker en heeft om de 5000 a 5500km altijd nieuwe olie gekregen plus filter, jaarlijks olie van boite veranderd, om de 10000km luchtfilter en benzinefilter en om de 15OOOkm ander contactpunt in de delco. Ook als ik deze gekocht heb op 140 774km nieuwe ditributie riem en spanrol en vorige jaar met de technische controle vooraan nieuwe remblokken en schijven, stofkap van cardan en stuurstang links voor nieuw kogelgewricht van de stuurstang en eerste deel van de uitlaat na de uitlaatcollector. En was toen juist afgekeurd op lpg tank die beetje lekte aan de meter voor de inhoud van de tank weer te geven en toen o-ring erachter vervangen en had groen. En op een 162000km is de alternator door gegaan en heb ik deze ook vervangen door een nieuwe. Dat was zowat het meeste

En juist het interieur is niet meer in sublieme staat 2voorste zetels zijn aan vervanging toe.

Maar morgen is denk ik laaste dag dat ik ermee rij en ga hem dan opt werk wel nog is op de rembank en de platen zetten en hem nog is nazien moest ik nog iets zien dan...

Hopelijk heb je iets aan de uitleg.
Reply With Quote