Daar gaan we dan ! Het pret-pakket;
B3 59kW voor en midden demper, klemmen, rubbers, 2 meter 52mm pijp en een pakking ring.
Waar ik al bang voor was;
De voordemper komt veel te dicht tegen de bodem en versnellingsbak aan, dus we hebben de flens eraf gezaagd, de achterkant ingekort tot een halve klemlengte (+/- 7cm) en de slinger links rechts van de middendemper afgehaald. De voordemper kan dan mooi in de tunnel en met de 2 bochtstukken kan je perfect tot aan de voorpijp komen, maar ik kwam 8 cm te kort, die zitten er hier dus al tussen
Hierboven wat beter zichtbaar.
Hier goed zichtbaar dat hij er strak onder hangt zonder de handremkabels te raken, zoals z'n voorganger;
Kleine verlenghaken gebogen van rondstaal omdat de originele uitlaat wat langere bevestigingspunten heeft;
Eindpijp hebben we een beetje geschipperd met wat verstekzagen en lassen omdat ik simpelweg een extra bocht vergeten was mee te nemen, ziet er niet zo netjes uit als de rest, maar geen vernauwingen e.d.
Geluid is zeer goed te doen, niet noemenswaardig meer als met de andere motor en originele uitlaat.
Morgen de dynamo aansluiten en nog wat kleine puntjes nalopen, dan kan ie de vaart weer in tot we gaan verlagen / apk klaar maken
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer