22-05-2011, 08:20
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
als je de zekering die je wil zoeken eruit trekt, en dan met een ohmmeter de draad uitbiepen, dan weet je direct welke draad er naar die zekering loopt.
als je de zekering niet eruit haalt, zal elke kabel biepen
ik heb er bij mij ook meters bij gemaakt (voltmeter in dashboard enzo).
een goeie plus voor de meters is aftakken aan de schakelaars van de achteruitverwarming ofzo.
de verlichting kan je ook aan de verlichting aftakken van je schakelaars. bespaard je een hoop geknoei aan de zekeringkast.
of je takt af van je radiostekkers. daar zitten de plus en verlichting ook tussen. om het net te maken, haal je gewoon een verloopstekker van dezelfde naar dezelfde en dan hoef je de kabelboom niet eens aan te raken. gewoon het stukje kabel tussen je connector en radio, en aftakken op dat tussenstuk
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|