Quote:
Originally Posted by Ebut
Dat geloof je toch niet! Er komen honderduizenden autoliefhebbers om auto's te kijken en auto's te rijden... die week DRAAIT om auto's... en dan doen ze een autovrije zondag.
Serieus?
|
Ik denk dat je dat misschien anders moet zien........ tuurlijk draait alles in die ene week om het treffen... maar dan alleen om die drie dagen dat het ook echt het treffen is.... we hebben wel eens met onze hotelbazin zitten kletsen... en die zei wel eens dat het vroeger alleen om de dagen van het treffen ging.. maar nu 30 jaar later komen ze dus al 2 weken van te voren de boel omveilig maken en rotzooi trappen.... en vooral ook een troep achterlaten op sommige plekken.
Stel je eens voor dat jij daar in dat gebied woont met je gezinnetje met kleine kinderen en dat je dan 2 weken lang de turbo,s om de oren vliegen ( wat ik zelf geweldig vind hoor), dan kan ik best snappen dat ze 2 weken van te voren een autoloze zondag invoeren zodat het die zondag nog iets rust hebben.
En kan zelf ook niet wachten om te gaan hoor... ga ook volgende week al. Maar volgend jaar dan zullen er mensen zijn die nog weer vroeger gaan....omdat de meesten dit jaar weer een weekend eerder komen.... en volgend jaar misschien nog wel een weekend eerder...
Dan kan ik best begrijpen dat niet iedereen blij is daar met der see...... ( maar Oma wel want die gaat gewoon een week lang aan het hek staan met de portomonee... ha ha
) en de rest van de ondernemers daar... maar denk de gewone burger niet.
maar van mij mag het wel een maand treffen worden...