View Single Post
Old 15-05-2011, 22:48
SvenFGTF's Avatar
SvenFGTF SvenFGTF is offline
Forum Regular

Zoo een uurtje geleden terug gekomen van een drukke maar vooral ook erg gezellige dag!
Aangezien mijn gehele mening over de meeting en de organisatie er van al exact hierboven door meerdere is verwoord, ga ik er verder geen woorden aan vuil maken! Jammer dat het zo liep, maar ik zal maar zo zeggen, volgende keer beter, van fouten leer je

Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, gezellig geouwehoert, foto's gemaakt en natuurlijk heerlijk opgereden met de groep van Volksforum! (en op de terugweg met de Lupo club)
Nogmaals bedankt Ronnie en de groep voor de gezelligheid

Vanochtend om half 7 van huis vertrokken richting Limburg waar we werden verwelkomd door een grote groep in Stein. Vanwege de omvang al een mini meeting opzich, en na wat wachten was het tijd om te vertrekken. Onderweg heerlijk gereden, en af en toe werd je dan voorbij geknald door Ronnie in zijn Jetta die dan weer alle zijwegen afzette, echt waar, top geregeld!

Jammer genoeg was na veel wachten toch de conclusie dat we niet naar binnen zouden komen, maar vervolgens de auto netjes geparkeerd (door een schijtgootje waarin iedereen vast kwam te zitten ) en vervolgens te voet naar binnen gegaan.

Toen we op het punt stonden om te vertrekken kwamen we nog de Lupo club tegen, en daarmee zijn we onder leiding van Reinoud in de kever een geweldig stuk binnendoor gereden richting nederland.

Maar oke genoeg geouwehoer, uiteindelijk wil iedereen toch ook graag wat beeldmateriaal!

De rest van mijn foto's zijn uiteraard hier te vinden:

http://www.flickr.com/photos/svenhe...57626728599890/